חדשות

אייפון – למי אין?

01/03/2015

הטלפונים החכמים הולכים ומתפשטים בכל מקום. ליותר ויותר אנשים ישנם טלפונים חכמים מכל מיני סוגים. אייפון הוא הדגם הראשון וכנראה הנפוץ ביותר מבין הטלפונים הללו. אנשים מחזיקים באייפון בדגמים שונים, כמו אייפון 4, אייפון 5, אייפון 6 וכדומה, נהנים מהשכלול שלהם ומן האפשרויות הרבות שיש בהם. אבל לא לכולם יש אייפון. לא כולם יכולים להרשות אותו לעצמם.

אייפון. צילום אילוסטרציה
אייפון. צילום אילוסטרציה

למי אין אייפון 6?

להרבה אנשים. ויותר מכך, להרבה מאד אנשים לא רק שאין אייפון 4, או כל טלפון חכם אחר, אלא שאין להם גם מספיק בגדים ללבוש. אין להם מה לאכול לארוחת ערב, שלא לדבר על ארוחת צהריים. יש אנשים שהדאגות שלהם לא מסתכמות באיזה דגם של אייפון כדאי לקנות, אלא מה עדיף לקנות – לחם, או חלב? כי אין מספיק כסף לשניהם. זה נשמע נורא. זה נשמע מזעזע. בדור השפע של היום, שבו לכל ילד שני יש אייפון, קשה לדמיין שיש משפחות שנמצאות במצב כלכלי כל כך נורא. זה איום לחשוב על זה, וזה איום עוד יותר לחיות ככה. ויש אנשים שחיים ככה. ולא מעט כאלה. האנשים האלה סובלים, הילדים שלהם רעבים, אין להם מה למרוח בסנדביץ’ לבית הספר, הם לא יכולים להזמין חברים הביתה, כי אין מה לתת לחברים לאכול, ואין במה לשחק. אנחנו חייבים לעזור למשפחות האלה, שסובלות סבל אמיתי. אבל איך עוזרים להם?

עם אחד

התשובה לשאלה הזו היא עמותת עם אחד. עם אחד מסייעת למשפחות נזקקות, באמצעים כמו חלוקת סלי מזון, חלוקה של תלושי מזון ועוד הרבה סוגי סיוע, אשר מעמידים משפחות רבות על הרגליים. משפחות שלא יכלו לממן אוכל לילדים, יכולות היום לאכול ארוחות מסודרות ומזינות, בזכות הסיוע של עמותת עם אחד. עמותת עם אחד מסייעת לאנשים רבים בעוד תחומים רבים. והכול, בזכות התרומות שלכם, האנשים שיש להם, אלה שיכולים לרכוש אייפון 5, ועוד לתת משהו למי שחסר לו.

תרמו-בבקשה-עם-אחד2

אם יש לכם אייפון, וגם אם אין לכם, בידכם הכוח לעזור לאנשים שחסר להם הרבה יותר מאשר אייפון! בואו עוד היום לתרום לעמותת עם אחד!