חדשות

הריון והכנה ללידה זה דבר מדהים קראו את סיפור ההריון של רותי!

29/12/2014

 

רותי - אשה בהריון - מתמודדת עם הליך גירושין כואב
רותי – אשה בהריון – מתמודדת עם הליך גירושין כואב

לעם אחד הגיע לאחרונה פנייה מרגשת במיוחד. רותי אמא לילד מתוק במיוחד בן שנתיים בלבד, אשר נמצאת בשלבי הריון מתקדמים. זה יכול היה להיות סיפור מאושר וסטנדרטי, אלא שהאם נמצאת גם בהליכי גירושין כאובים במיוחד, אשר סוחטים ממנה את כל כוחותיה. אנו בעמותת עם אחד רוצים מאד לסייע לאישה הזו, אשר מתמודדת בגבורה כה רבה עם הקשיים של שבועות הריון מתקדמים, עם הטיפול בילד ועם התהליך הכואב של הגירושין. עזרו לנו לעזור לה, ולעוד נשים רבות במצבים דומים!

פורום הריון

בפורומים שונים העוסקים בהריון ובלידה, תמצאו נשים רבות אשר מספרות על ההיריון שלהן ועל החוויות שלהן. מחשבון הריון קולט אליו תאריכי לידה משוערים רבים מספור בכל יום, ושאלות רפואיות, טכניות ומעשיות רבות ממלאות את הפורומים, על ידי נשים שנמצאת בהריונן הראשון, השני ואפילו העשירי… אולם מאחורי כל אישה כזו, בכל פורום הריון, עומדת אישה אמיתית, עם קשיים והתמודדויות משלה. כאשר קוראים בפורומים ובאתרים שונים שאלות הריון סטנדרטיות, אי אפשר לדמיין מהו הסיפור האמיתי שמאחורי הניק, ומהן ההתמודדויות שאותן עוברת כל אישה. נשים רבות אשר נשמעות רגילות לחלוטין מעל עמודי הפורומים, מסתירות למעשה התמודדויות קשות, כמו זו של האישה אשר הזכרנו בתחילת הכתבה. נשים אחרות מתמודדות עם הריונות לא מתוכננים, עם קשיים כלכליים חמורים, עם הריונות בסיכון גבוה במיוחד ועם עשרות קשיים אחרים אשר מפריעים להם ליהנות מן התקופה הזו בחייהן, שאמורה להיות קסומה וזוהרת.

עם אחד – הדרך הנכונה להיות ביחד

עמותת עם אחד מסייעת לאנשים, נשים וטף מכל שכבות הציבור, מכל המגזרים והעדות, במגוון רחב של קשיים שונים – כלכליים, אישיים, רפואיים ועוד. אנשים רבים זקוקים לסיוע ממשי מידי יום, ואת הסיוע הזה מנסה עמותת עם אחד להעניק להם. עזרו לנו לעזור לכל אותן נשים אשר נמצאות במצוקה של ממש. עזרו לנו לעזור להן, בתרומה חד פעמית או קבועה, על פי יכולתכם. עזרו לנו לקיים נשמות חדשות בעם היהודי!

תרמו-בבקשה-עם-אחד2

 

כנסו כעת לדף התרומות ותרמו עכשיו, בואו לסייע באופן מיוחד לאשה הנמצאת בהריון וזקוקה לסיוע!!!